اخبار, اطلاعیه

مژدهٔ بهاری: دفترهای خاطرات يونیک، بهترين هديهٔ نوروزی

سايت الفهرست با توليد اختصاصی دفاتر «يونيک» هديه ای مناسب برای اهل فرهنگ به ارمغان آورده است. با خريد اين دفاتر و اهدای آن به دوستان، خانواده و عزيزان خود، می توانيد از آنها بخواهيد تا خاطرات شيرين خود را در سال ۹۸ ثبت کنند. اين يادداشتها به مرور زمان، بخشی مهم از زندگی شخصی و تاريخی آنها خواهد شد.
دفترهای يونيک با طرح جلدهای انحصاری، قابل تکرار نيستند. نمونهٔ اين دفاتر را در هيچ فروشگاه داخلی و خارجی نمی بينيد. از اين رو مطمئن باشيد «هديه ای خاص» بدست می آوريد.
دفاتر يونيک در قطع رحلی، خشتی، وزيری، رقعی، جيبی و نيم جيبی تهيه شده، و تعداد صفحات آن بين ۸۰، ۱۲۰، ۱۶۰ و ۲۰۰ متغير می باشد. جنس روکش تمامی دفاتر از بهترين الياف های ساخت اروپا (غالباً انگلستان، آلمان، ايتاليا)، کاغذهای درون دفترها به صورت خط دار به رنگ نخودی يا سفيد و گاهی طرحهای خاص مثل دفاتر طراحی می باشد. از همه مهم تر اينکه تنوع در طرحهای مشابه ست های مختلفی را شکل داده که می تواند کلکسيونی فرهنگی را برای شما شکل دهد.
دفتر های تکی در کنار ست های دوتايي، سه تايي، چهارتايي، پنج تايی در سايزهای مختلف و رنگها و طرحهای گوناگون بچشم می خورد. در کنار برخی از سِت ها قلمدانی به رسم يادبود نيز از همان طرح يا رنگ تهيه شده است.
اگر طرحی را پسنديديد برای خريد، همان موقع اقدام کنيد چون آن طرح «يونيک» است يعنی انحصاری، و مثل آن ديگر توليد نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *